خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

عشق.عشق.عشق

این گونه که دوستت می دارم از سرعشق 


تو از من می گریزی از سر نادانی 


یقینم... 


فردا تو دوستم می داری از سر عشق 


من اما دوستت می دارم از سر دار

نظرات 1 + ارسال نظر
حجاب فاطمی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.hejabfatemi.com/

1.11111110199192206891989با سلام
من مدیر فروش سایت حجاب فاطمی حمید رضا نبی خواه هستم

خدمت رسیدم از شما دعوت به همکاری کنم در زمینه فروش محصولات منحصر بفرد ما (حجاب فاطمی) و یا اجاره بخشی از فضای وبلاگتان
لطفاً قدوم سبزتان را به وبسایت و فروشگاه حجاب فاطمی بگذارید و منوی همکاری با ما را مطالعه بفرمائید

با سپاس نبی خواه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد