خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

گروگان

 

 

 

 

 

 

خودم را  

با تو طناب پیچ می کنم,  

و دهانم را  

با داغیه لبهایت می بندم  

...

عاشقانه ترین گروگان گیری تاریخ را  

به نام ما ثبت خواهند کرد...!!!

حکایتـــــ من

  

 

حکایتـــــ من

حکایت**
ماهی
تُنگ شکستـــه ایســـت که روی زمین دل دل می زند ..و حکایتــــــ توحکایت پسرک شیطان تیر کـــــمـان به دستی

که نفس های او را شـــــماره می کند ..

وقتی که تو نیستی

 
 
وقتی که تو نیستی

با سبد سبد دلتنگی چه کنم؟

انگار با نبودنت

نام رنگ می بازد

دیگر نمی خواهم کسی را صدا بزنم ..

نامه

 

 

 

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را

تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!

هیچ وقت بخاطر غرورت عشقتو از دست نده!!!

 

 

 

 

دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت:


" او یقیناً پی معشوق خودش می آید ! "


پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود:


مطمئناً که پشیمان شده برمیگردد! "
...

و .........

(("عشق هنوزقربانی مظلوم غرور است..."))

با من بمان

 

  

دَستمالِ خیسِ آرِزو هایَم را فِشُردَم. 

 

 

هَمین سِـــــــــــه کَلَمه چِکید 

 

 

با

مَن

بِمان.

 

عشق.عشق.عشق

این گونه که دوستت می دارم از سرعشق 


تو از من می گریزی از سر نادانی 


یقینم... 


فردا تو دوستم می داری از سر عشق 


من اما دوستت می دارم از سر دار

تو

 

 

میدانم فردا استاد چشمانش را ریز خواهد کرد و با نگاهی خیره خواهد پرسید: کجا بودی که درس نخواندی؟! چه طور بگویم که دل تو هم جایی در دنیاست؟

اشک

هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد ،  

 

 

و کسی که چنیین ارزشی 

  

 

دارد هرگز باعث اشک ریختن تو نمیشود  

 

هنوز تو قلبش هستی

اگه  

 

نتونستی کسی را فراموش کنی 

اینو بدون که هنوز تو قلبش هستی!!!! 

 

 

سر کلاس ریاضی بود که استاد دو خط موازی رو تخته کشید. خط  
 
بایینی نگاهی به خط بالایی انداخت و در دلش عاشقش شد. !!!!!!!!! 
 
خط بالایی نگاهی به خط بایینی انداخت و در دلش عاشقش شد.!!!!!! 
 
در همین لحظه بود که استاد داد زد: دو خط موازی هیجگاه به هم نمیرسند.............!!!