خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

چند تا مطلب طنز نخونین از دستتون رفته

 حتما بخونین

 

شدم با چت اسیر و مبتلایش                                            شبا پیغام می دادم از برایش

به من می گفت هیجده ساله هستم                                 تو اسمت را بگو، من هاله هستم

بگفتم اسم من هم هست فرهاد                                       ز دست عاشقی صد داد و بیداد

بگفت هاله ز موهای کمندش                                            کمـــان ِابــروان ، قــد بلنــدش

بگفت چشمان من خیلی فریباست                                    ز صورت هم نگو البته زیباست

ندیده عاشق زارش شدم من                                            اسیرش گشته بیمارش شدم من

ز بس هرشب به او چت می نمودم                                    به او من کم کم عادت می نمود


در او دیدم تمام آرزوهام                                                     که باشد همسر و امید فردام

برای دیدنش بی تاب بودم                                                 ز فکرش بی خور و بی خواب بودم

به خود گفتم که وقت آن رسیده                                          که بینم چهره ی آن نور دیده

به او گفتم که قصدم دیدن توست                                        زمان دیدن و بوییدن توست

ز رویارویی ام او طفره می رفت                                           هراسان بود او از دیدنم سخت

خلاصه راضی اش کردم به اجبار                                          گرفتم روز بعدش وقت دیدار

رسید از راه، وقت و روز موعود                                            زدم از خانه بیرون اندکی زود

چو دیدم چهره اش قلبم فرو ریخت                                       تو گویی اژدهایی بر من آویخت

به جای هاله ی ناز و فریبا                                                  بدیدم زشت رویی بود آنجا

ندیدم من اثر از قـــد رعنـــا                                                 کمـــان ِابــرو و چشم فریبـــا

مسن تر بود او از مادر من                                                  بشد صد خاک عالم بر سر من

ز ترس و وحشتم از هوش رفتم                                           از آن ماتم کده مدهوش رفتم

به خود چون آمدم، دیدم که او نیست                                   دگر آن هاله ی بی چشم و رو نیست

به خود لعنت فرستادم که دیگر                                            نیابم با چت از  بهر خود همسر

بگفتم سرگذشتم را به “شاعر”                                           به شعر آورد او هم آنچه بشنید

که تا گیرید از آن درسی به عبرت                                         سرانجامی نـدارد قصّه ی چت



دخترا چجورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

دخترها نمی‌توانند:
۱- با داشتن دماغی تیر کمونی یا عقابی متالیک به جراح مراجه نکنند!
۲- با دیدن یکی خوش تیپ‌تر از خودشون، میگرن نگیرن و از زور ناراحتی غش نکنند!
۳- با داشتن قدی کوتاه کفش پاشنه ۶۰ سانتی نپوشند و احساس قد بلندی نکنند!
۴- روزی ۲۴ ساعت با تلفن حرف نزنند!
۵- روزی ۳۰-۴۰ هزار تومان آت و اشغال نخرند!
۶- از مهمونی و
عروسی و برای هم خالی نبندند و با خالی‌بندی لایه اوزون رو سوراخ نکنند!
۷- با یه دماغ عمل کرده احساس خوشگلی نکنند و فکر نکنند که مادر زادی همینجوری بودن!
۸- مطالب چرت و پرت این قسمت رو بخونند و از عصبانیت سکته نکنند!
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

پسرا چجورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

پسرها نمی‌توانند:۱- با داشتن هیکلی ضایع تیشرت تنگ نپوشند و فیگور نگیرند!
۲- از کلاس پنجم دبستان صورتشون رو سه تیغه نکنند و after shave نزنند!
۳- پس از یافتن اولین مو در پشت لب احساس مردانگی نکنند و به فکر
ازدواج نیفتند!
۴- در میهمانیها و محافل خانوادگی احساس بامزگی نکنند و چرت و پرت نگویند!
۵- ادعای با مرامی و با معرفتی و با وفایی و غیره نکنند!
۶- کت و شلوار صورتی با بلوز زرد نپوشند و
کراوات قهوه‌ای نزنند!
۷- احساس با غیرتی نکنند و راه به راه به آبجی کوچیکه گیر ندهند!
۸- از ۹ سالگی پشت ماشین باباشون نشینند و پدر ماشین رو در نیارند!
۹- چرت و پرت نگند و از خودشون تعریف نکنند!
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

  حالا یه آموزش براتون میذارم برید حالشو ببرید.(مخصوصا واسه پسرایی خوبه که برای اولین بار میرن سر قرار با  GF جدید)

آمورش با کلاس شدن!!!!!!!!!!

فونت زیبا سازسعی کنید هرروز لباسهایتان را آپگرید کنید.

 

فونت زیبا سازداشتن موبایل شیک و جدید خیلی مهم است.

 

فونت زیبا سازبرای موبایلتان چند جلد بخرید تا بتوانید موبایلتان را به سادگی با لباستان هماهنگ کنید.

 

فونت زیبا سازمدل مو خیلی مهم است هرچه در این زمینه هزینه کنید باز هم کم است.

 

فونت زیبا سازهر روز چند کلمه جدید از دیکشنری استخراج کنید تا به هنگام نیاز به کار بگیرید.
 

 

فونت زیبا سازاگر با کسی قرار میگذارید با نیم ساعت تاخیر به سر قرار بروید وا ز خیابانهای شلوغ گله کنید.

 

فونت زیبا سازمکالمات تلفنی خود را به چند ثانیه خلاصه کنید. خانومها بیشتر تمرین کنند.

 

فونت زیبا سازدر میهمانی چای را با قند نخورید بلکه با نوک قاشق کمی شکر ریخته و فقط دو بار به هم بزنیدو چای را به یکباره نخورید بلکه یک کم چای بخورید چند کلمه حرف بزنید کمی چای کمی حرف و .....

 

فونت زیبا سازیوگا ورزش با کلاسی است حتما این ورزش را یاد بگیرید.

 

فونت زیبا سازهنگامی که کرایه میدهید هیچ وقت پول خرد ندهید حتی المقدور تراول یا بیست هزار ریالی بدهید.

 

فونت زیبا سازهر روز یک روزنامه به زبان انگلیسی خریده و هر کجا میروید همراهتان ببرید.

 

فونت زیبا سازبه کلاسهای آموزش موسیقی رفته و همیشه کیف گیتار به دوشتان بیاندازید.

 

فونت زیبا سازهمیشه چوب اسکی و چوب گلف را در ماشینتان داشته باشید.

 

فونت زیبا سازدر رستوران یا در میهمانی نصف کباب تان را میل نکرده و در بشقاب دست نخورده باقی بگذارید





     جوک اس ام اس ولنتاین

آدم ها خیلی نمیتونن از هم دور بشن ٬ بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

و برش دارن ٬ سعی نکن از من دور بشی … دلت اینجاست . . .

ولنتاین مبارک

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

تا عمر ما باشد به دنیا ما رفیقیم ، ترسم بمیرم حس کنی ما نا رفیقیم !

ولنتاینت مبارک رفیق همیشه . . .

ادامه در لینک زیر


.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

کار گل زار شود گر تو به بازار آئی / نرخ یوسف شکند جون تو به بازار آئی . . .

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست ، و پایانش نبود تو . . .

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

دل بستن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست ، اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگه

Happy valentine day . . .

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

تلخی مشروب رو به جون میخرم که فقط وقت خوردن بگم

به سلامتی اون که دوسش دارم . . . ولنتاین مبارک . . .

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

زخم زندگی من توئی !

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

یک شب از دفتر عمرم صفحاتی خواندم ، چون به نام تو رسیدم لحظاتب ماندم

همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود ، همه تکرار تمنای تو بود . . .

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام

دوم از روی محبت به تو دارم پیام

بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است

تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

با هر که حرف دوستی اضحار میکنم / خوابیده دشمنیست که بیدار میکنم . . .

.

.

.

اس ام اس ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، http://www.p30parsi.com

میخوام بگم که خیلی بیستی / اهل دلی مثل بقیه نیستی !


مطالب طنز در مورد ولنتاین + ولنتاین ، روز عشق(طنز)

،

ولنتاین ، روز عشق(طنز) 


در زمان خرید هدیه برای روز ولن تاین (فارسی نوشتم بی کلاسیه؟ اگه می گفتم ولن تایم که دیگه افتضاح می شد نه؟) نکات زیر فراموش نشود:

 

 

- اسیر اتمسفر: که همان بیماری جوگیر شدن باکلاس است. خصوصاً اگر مخاطب عزیز شما حرفه ای بود و خواست خودش انتخاب کند! بچه نشید ها!

 

o راه حل: هدیه باید سورپرایز باشد! خودم می خرم، خودم بهت می دم! تو نمی خواد بیای!

 

- خرید کیلوگرمی: هدیه هرچی درشت تر بهتر، هرچی ارزون تر بهترتر، هرچی گرون تر به نظر بیاد که دیگه

ولنتاین 

بهترترتر!

 

o پیشنهاد: آلبوم عکس، بالش، کتاب، بادکنک... (کمی بی کلاسی هم زیاد بد نیست!)

 

- بده بستان: یادتان باشد که یادآوری کنید که با هر دست بدهم، با همان دست یا آن یکی دست هم می گیرم!

 

o نکته: این موضوع عکسش صادق نیست، یعنی با هر دست بگیرم لزومی ندارد که چیزی پس بدهم! چه

 

با این دست چه با هر دست دیگر!

 

- مولتی هدیه دهنده: فقط وقتی چند هدیه بخرید، که چند هدیه گیرنده دارید! ولی همیشه سعی کنید چند هدیه

 

بگیرید حتی اگر یک هدیه دهنده دارید!

 

- قهرو باشید: خداییش این قهروها کادو می گیرند ها!

 

o اینو حتماً بفرمایید: یعنی من برای تو اینقدر ارزش دارم؟ (اشک) پس من قهرم!

 

- گل بخرید: چون او بیشترین شباهت را با گل دارد (و گل ازعروسک ارزانتر است!)

ولنتاین  

- یادتان برود: شما آدم فراموش کاری هستید، نه خسیس! اگر دیدید عکس آن دارد ثابت می شود سریع از متد قهر استفاده کنید!

 

- بروید گم شوید: یک جایی بروید که گم شوید و هزاربار مخابرات را شکر کنید که آنجا موبایلتان آنتن نمی دهد و فردا- پس فردا پیدا شوید!

 

o یادآوری: شما گم شده بودید، او که گم نشده بود! لذا کادو را اخذ فرمایید!

 

- ایرانی اصیل باشید: شما یک ایرانی به تمام معنا هستید و به روسم غیر ایرانی بی اعتنا، حتی اگر این رسم یک رسم جهانی باشد. پس هدیه مالیده!

 

o نکته: شما به این رسم اعتقاد ندارید، ایشان که اعتقاد دارند!


از فروشگاه مناسب خرید کنید

شرح یک حادثۀ کوتاه:

 

یک آقا پسر شیک و جینگول به یک مغازه کاملاً غیر شیک و غیر جینگول مراجعه می کند:

 

-         سلام آقا. یه عروسک می خواستم برای ولن تاین

-         ببخشید چی؟

-         عروسک برای ولن تاین می خوام

-         چی چی تاین؟

-         یه عروسک می خواستم

-         آهان! عروسک! ما همه مدل عروسک داریم. برای بچه چند ساله می خواستید؟

-         یه دختر خانم هجده - نوزده ساله

-         ؟؟!!

-         آقای عزیز من یه عروسک می خوام که هدیه بدم، همچین چیزی دارید؟

-         خوب آخه برای کی می خواید؟

-         داداش مگه سایزبندی داره؟ چکار داری شما، دارید یا نه؟

-         دختر؟ چی؟ تو گفتی دختر؟ می خوای به دختر کادو بدی؟ دیوانه ای؟

-         یعنی چی؟ به شما چه ربطی داره؟ نداری خوب بگو ندارم چرا خل بازی درمیاری؟

-         من که می گم دارم! تو عقلت کمه! آخه آدم عاقل به دختر کادو می ده؟!

-         چرا نده؟ عشقم می کشه کادو بدم، کادو هم می دم، تا جونت هم دربیاد

-         دیوانه ای دیگه! من کارم اینه! سالی دیویست تا از این عروسکا می فروشم. سرجمع دوتاشون باهم نمی مونن!

-         چی؟!

-         آره برادر، صداقت مالیده، همه تنوع طلب شدن. معرفت کیلو چنده، هزینه بی خودی برای چی می کنی؟!

-         ؟!!

-         بعله آقاجون! تو این دنیای باقالی به چند من پول بی زبون رو نفله نکن! کلاهت رو بچسب باد نبره!

-         مطمئنی؟

-         آره آقا! ول کن بچسب به زندگیت...

-         !!

 ولنتاین 

نتیجه 1: همیشه مهم نیست که برای شما چی می خرند، گاهی مهم است که از کجا می خرند!!

نتیجه 2: اینقدر پشت این مغازه و آن مغازه نایستید، بلکه فقط پشت بعضی مغازه ها که می شناسید باستید!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد