خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

اینم چندتا عکس از پالوما در سریال به نام عشق

عکسهای پالوما در سریال به نام عشق





نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://http:/www.lovbayy.blogfa.com

به من هم سر بزن مرسی

پرینازبیژن پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ق.ظ

سلام پالوما (الیسون لوزانو) خوبی عزیزم ممنونم از برنامه زیبا وجذابتون واقعا برای من وخانوده ام خیلی جذاب و دیدنی بود دیستتون درد نکنه من خودمم بازیگرم میدونم چقدر زحمت کشیدید بازیهای خیلی زنده وطبیعی من از شما و(مالریچی)maite perroni va ana loiska (لورینا) انرژی وحس خاصی گرفتم خیلی روم تاثیر گذاشته خیلی دوست دارم پالوما جان از روی گل ماهتون میبوسم[بوسه][قلب][گل] اگه ممکنه می تونم تو فیسبوک شما رو ادد کنم؟

رومینا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

خوشگله
مرسی از عکسا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد