خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

خلوت عاشقونه

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره هام خط میزنم

احساس

بیا دریک شب آرام ومهتابی کمی هم صحبت یاس باشیم


اگر صد بار دلی را شکستیم برای یکبار بااحساس باشیم


چند تا عکس عاشقانه


برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برین 





تنهایی

این روزها آنقدر تنها شدم که تنهایی دلواپسم شده!

لبخند میزنم تا حدااقل او آرام شود...

من چقدر...




مـــن چقدر غمگیـــن و خستــم...تو چه خوبی خوش به حالــــت...

من چه تنها..من چه بی کـــــس....تو دنبــــال عشقو حالــــــت...

من بدون تـــــو میمیـــــــرم...تو عیــــــن خیالتم نیســــــــت...

و نمیـــدونی که بی تـــــو....خـــنده توی کار من نیســت...



 

  به دلم موند


 به دلم موند یه بار یه جایی بگی میخوامت

بگی فقط واسه من عزیزی و بس چشام به راهت

کاشکی که تو نگاه آخر

اشکو تو چشام می دیدی

تو چی کردی بادل من

 عشقمو لایق ندیدی

قلب تو انگار که نشنید

التماس اون چشامو

تو چی کردی با دل من

ندیدی غم صدامو

به دلم موند یه بار یه جایی بگی میخوامت

بگی فقط واسه من عزیزی و بس چشام به راهت




خوشبین بودن یعنی:
اگه عاشق کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره....
نگران نباش، حتماً بر می گرده

ناشکیبابودن یعنی:
اگه عاشق کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره...
اگه تو یه مدتی برنگشت، فراموشش کن

 

وصبور بودن اینه که:
اگه عاشق کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره...
اگه برنگشت، اونقدر صبر کن تا برگرده






سخته عاشق باشی ولی هیشکی ندونه

اشکاتو زودی پاک کنی کسی نفهمه

سخته دوسش داشته باشی ولی ندونه

سخته نگاهش بکنی اما نخونه

وای که چه سخته

قشنگی عشق که میگن شاید همینجاست

تو اونو دوست داشته باشی شاید خدا خواست

سخته به قربون چشاش بری تو رویا

قدم قدم گریه کنی کنار دریا

سخته همش تو فکر باشی شاید نخوادت

خاطره هات ورق ورق بیاد به یادت

خاطره هات یکی یکی بیاد به یادت



الو ...


منزل خداست ؟؟؟


این منم ، مزاحمی که اشناست


هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است


ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست


شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است


چرا به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست ؟؟؟


الو ...


دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد ،


خرابی از دل من است یا که عیب از سیم هاست ؟؟


چرا صدایتان نمی رسد! کمی بلندتر !


صدای من چطور ؟


خوب و صاف و واضح و رساست ؟؟


اگر اجازه میدهی برایت درد و دل کنم ...


شنیده ام نگاه تو بر تمام دردها شفاست


دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم ،


پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست ...

..............
الو ...


مرا ببخش ،


باز هم مزاحمت شدم


دوباره زنگ میزنم ...


دوباره تا خدا ، خداست


                                                  دوباره تا خدا ، خداست ...


 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد